
Wat doet een Centralist/Planner?
Een Centralist/Planner stelt routes zo optimaal mogelijk samen en wijst nieuwe of gewijzigde routes toe aan onze chauffeurs. Daarbij moet je continu de vervoerscapaciteit in de gaten houden en waar nodig bijstellen. Om een rit tot een goed einde te brengen, heeft de Centralist dus steeds contact met alle betrokken partijen. Denk hierbij aan chauffeurs en andere collega’s, samenwerkende vervoersbedrijven, etc.
Wat kan onze ideale Centralist/planner? Hij of zij ...
- Heeft al ervaring als planner of heeft een logistieke opleiding gevolgd
- Is beschikbaar voor 40 uur in de week
- Werkt en denkt op MBO-niveau
- Lost graag ingewikkelde vraagstukken op
- Kan goed communiceren en samenwerken
- Gaat pas met een gerust hart naar huis als het werk gedaan is
- Vindt het niet erg om te werken in wisselende diensten of op een feestdag
- Vindt het interessant om te weten wat er in de maatschappij en de stad speelt
- Zet creativiteit graag in om onze klanten (verder) te helpen
- Doet wat goed is voor het bedrijf, maar ook voor de klant
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende functie met leuke collega’s bij een écht Rotterdams bedrijf
- Een baan in de sociale sector waarbij je iets kunt betekenen voor kwetsbare mensen
- Een salaris tussen €2.648,37 – €3.226,34
- Talloze opleidingsmogelijkheden om je kennis binnen en buiten het werk te verrijken (o.a. GoodHabitz)

Meer informatie nodig?
Heb je nog vragen over de functie of heb je interesse gekregen en twijfel je of deze functie iets voor jou is? Misschien is een proefdag dan iets voor jou. Aarzel niet om contact op te nemen met onze HR-adviseur Djarmo de la Croix: 06-25173809.
Word je enthousiast van deze functie en ons bedrijf? Denk je dat je geschikt bent?
Stuur alles waaruit dit blijkt naar: werken@trevvel.nl.
